woensdag 19 februari 2014

Essie After School Boy Blazer



Essie is verreweg een van mijn favoriete nagellak merken. De kwaliteit is geweldig, een nagellakje zit al snel 4 dagen goed op mijn nagels. De kleuren zijn mooi en veelzijdig en de namen zijn ook origineel en leuk. Naast dat heeft Essie altijd super fijne kwastjes die lekker in de hand liggen. 



Ditmaal heb ik de kleur After School Boys Blazer gekocht met 30% korting. Toen deze collectie te koop was twijfelde ik heel erg of ik deze wilde hebben. Toen ik besloot dat ik hem toch wilde kopen was hij helaas al niet meer verkrijgbaar in de winkels. Gelukkig kwam ik hem gisteren bij een drogisterij in Mijdrecht tegen met korting! Dus zonder na te denken pakte ik hem en rende ik naar de kassa van blijdschap. 

























After School Boys Blazer is een diepblauwe kleur die neigt naar zwart. Ik vind hem echt prachtig! Op deze foto heb ik zelf één laagje op want hij heeft echt een prima dekking!

Deze nagellak zal bij de meeste drogisterijen niet meer te koop zijn, maar toch wilde ik hem even reviewen. Essie heeft nog veel meer mooie nagellakjes! Je kunt deze voor 9,99 euro kopen bij o.a. Etos en de DA. 

Zijn jullie ook zo fan van de nagellakken van Essie?

3 opmerkingen:

  1. Oeh, I love Essie. Echt zo'n fijne nagellak :)
    Liefs, Felicia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje!
    Ik heb een aantal lakjes van Essie en vind ze zelf echt heel fijn.
    Zowel het lakken als de kleuren en de houdbaarheid!
    Heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind zo'n donkere kleuren altijd wel mooi! En wauw, dat hij zo goed dekt in maar één laag!

    BeantwoordenVerwijderen